krzychu60 prowadzi tutaj blog rowerowy

Środa, 29 kwietnia 2009 | dodano: 29.04.2009

z Grzegorzem i samotnie

krzychu60
| 22:50 czwartek, 30 kwietnia 2009 | linkuj a byłem we Wrocławiu przeważnie jeżdże sam czasami tylko przypadkiem przy okazj dołacze do jakiejś grupy na chwile
nieznany gościu | 21:39 czwartek, 30 kwietnia 2009 | linkuj no mozna. zalezy jakie sie ma tereny bo ja np. po wroclawiu nie lubie jezdzic a jak wsiadam na rower to tak ze 2-3h mi zajmuje. to poprostu pasja. fajno sie jezdzi z kims ale tez fajnie samemu ze soba tak sam sobie mozesz pomyslec, czujesz wiaterek... jeszcze sluchawki na uszach... nic przyjemniejszego...
| 14:23 czwartek, 30 kwietnia 2009 | linkuj ja tyle jeżdże jestem emerytem i nie mam obowiązków wieczór wymyślam trasę i jade to jest moje hobby nawet jak pracowałem a jestem emerytowanym górnikiem dołowym to tak samo jezdziłem i na nic do pracy szedłem to u mnie jest jak narkotyk
kr1s1983
| 10:47 czwartek, 30 kwietnia 2009 | linkuj hej,sorry ze pytam ale zastanawia mnie jak mozna jezdzic po 4-5h codziennie.Zawodowy kolarz to rozumiem taka ma prace,chyba ze jezdzisz zawodowo?:)bo gdzie tutaj przy pracy i obowiazkach codziennie tyle krecic,pozdrawiam

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa yznie